, Gdańsk
Przyjazd
Wyjazd

Polityka Bezpieczeństwa Epidemiologicznego

  1. Strona główna
  2. Hotel
  3. Polityka Bezpieczeństwa Epidemiologicznego

Przeczytaj, zanim przyjedziesz

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 58 304 78 10 lub mailowo pod adresem: info@hotelbonum.pl

Obie formy kontaktu są dostępne w godzinach 07.00 - 19.00 przez 7 dni w tygodniu.  

 

HOTEL BONUM POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA

W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszym gościom oraz pracownikom.

Śledzimy najnowsze zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO)  oraz Głównego Inspektora Sanitarnego aby móc na bieżąco dostosowywać nasze procedury dotyczące higieny pracy, ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa.

W codziennej pracy przestrzegamy najwyższych standardów higieny i utrzymania czystości

ZASADY OGÓLNE:

  • Kameralność obiektu (32 pokoje hotelowe) sprawia, że Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
  • Każdy z pokoi ma własny, niezależny system klimatyzacji oraz wentylacji
  • Wszystkie pokoje hotelowe a także pomieszczenia ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane poprzez ozonowanie
  • Na teren Hotelu mają wstęp wyłącznie Goście hotelowi, pracownicy i dostawcy (obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w obiekcie innych osób)
  • Po wejściu do hotelu dokonywany jest pomiar temperatury (bezdotykowo) przez wyszkolonego pracownika Recepcji (wyposażonego w jednorazowe rękawiczki oraz przyłbicę lub maskę ochronną). Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu
  • Kontroli temperatury poddawani są również wszyscy pracownicy (po przybyciu do hotelu a później co 4 godziny podczas pobytu na jego terenie).
  • Wszystkie osoby wchodzące na teren hotelu (Goście, dostawcy i pracownicy) mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce od razu po wejściu
  • Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
  • W recepcji możliwe jest zakupienie pakietu z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
  • W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
  • Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
  • Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
  • Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni

RECEPCJA

  • Ograniczamy do niezbędnego minimum czas przebywania Gości przy Recepcji
  • Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
  • Osoby oczekujące na obsługę w recepcji proszone są o zachowanie  odległości 2 metrów od siebie
  • Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach
  • Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
  • Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • Po użyciu przez Gościa długopisu – prosimy o odłożenie go do pojemnika stojącego na biurku recepcyjnym (długopisy są po każdym użyciu dezynfekowane)
  • Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze zabezpieczone w folie, które po każdym użyciu są dezynfekowane
  • Faktury za pobyt wysyłamy do Gości drogą mailową

 

 

 

POKOJE HOTELOWE

  • Serwis pokoju odbywa się tylko na życzenie Gości (zawsze pod nieobecność Gości w pokoju)
  • Pokoje hotelowe po każdym pobycie są wietrzone przez co najmniej 15 minut , a potem ozonowane
  • Hotelowa pościel jest prana i dostarczana w reżimie sanitarnym
  • Zgodnie z wytycznymi GIS do odwołania obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych
  • Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie (takie jak blaty, krany, toaleta, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora) są dezynfekowane profesjonalnymi środkami odkażającymi
  • W każdej łazience w pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie
  • Pracownicy służby pięter wyposażeni są w przyłbice/maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel

RESTAURACJA & BAR

  • Restauracja i bar (oraz pomieszczenia kuchni) są regularnie dezynfekowane poprzez ozonowanie
  • Restauracja jest regularnie wietrzona i wentylowana
  • Przy wejściu do restauracji (oraz na jej terenie) znajdują się środki do dezynfekcji rąk
  • Zrezygnowaliśmy całkowicie z bufetów
  • Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 2 metry
  • Zachęcamy Gości do zamawiania śniadań i innych posiłków do pokoi lub „na wynos”
  • Kelnerzy pracują  w maseczkach i rękawiczkach. Po obsłużeniu każdego Gościa kelner dezynfekuje ręce i zmienia rękawiczki.
  • Pracownik kuchni przygotowuje posiłki w ubraniu ochronnym, maseczce i rękawiczkach
  • Kuchnia oraz wszelkie sprzęty kuchenne są myte, dezynfekowane i odkażane na bieżąco
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi GIS  przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa

SALA KONFERENCYJNA

  • Sala jest regularnie wietrzona
  • Przed wejściem do Sali umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
  • Po zakończonym spotkaniu sala jest każdorazowo wietrzona oraz ozonowana
  • Po każdym spotkaniu sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, mikrofon, pilot) jest dezynfekowany
  • Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem

2 metrów odległości

PRZESTRZENIE OGÓLNODOSTĘPNE

  • W miejscach ogólnodostępnych (w tym w recepcji, przed restauracją i przed windą) dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym
  • W przestrzeniach dostępnych dla Gości codziennie stosujemy ozonowanie
  • Ze względów bezpieczeństwa epidemiologicznego łazienki ogólnodostępne są tymczasowo wyłączone z użytkowania.
  • Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windzie
  • Winda jest codziennie dezynfekowana i regularnie ozonowana
  • Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i przyłbice/maseczki, które są regularnie wymieniane
  • Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych
  • Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie

Pokoje

Apartament
od 330 /noc
od 330 /noc

Przestronne apartamenty są doskonałą opcją dla Gości ceniących wygodę. Sypialnia z łóżkiem małżeńskim i wydzielona ...

Szczegóły pokoju

Apartament

  • Metraż: 30-32m2
  • Maks. osób: 2
Pokój dwuosobowy LUX
od 290 /noc
od 290 /noc

Eleganckie pokoje dwuosobowe wyposażone są w jedno lub dwa pojedyncze łóżka oraz sofę. Wyjątkowe stylizacje wnętrz harmonijnie ...

Szczegóły pokoju

Pokój dwuosobowy LUX

  • Metraż: 27m2
  • Maks. osób: 2
Pokój dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami
od 210 /noc
od 210 /noc

Elegancki pokój dla dwóch osób. Stylowe wnętrze zapewnia komfort nawet wymagającym Gościom szukającym odpoczynku ...

Szczegóły pokoju

Pokój dwuosobowy z jednym lub dwoma łóżkami

  • Metraż: 22-25m2
  • Maks. osób: 2
Pokój jednoosobowy
od 180 /noc
od 180 /noc

Komfortowy pokój przeznaczony dla jednej osoby. W jego kameralnym wnętrzu doskonale odnajdą się Goście szukający odpoczynku ...

Szczegóły pokoju

Pokój jednoosobowy

  • Metraż: 15-20m2
  • Maks. osób: 1
Pokaż wszystkie

ul. Sieroca 3
80-839 Gdańsk, Polska

Zobacz na mapie
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij