Przeczytaj, zanim przyjedziesz
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 58 304 78 10 lub mailowo pod adresem: info@hotelbonum.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny / dobę przez 7 dni w tygodniu.
HOTEL BONUM POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA
W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 wprowadziliśmy szereg działań mających na celu zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa naszym Gościom oraz pracownikom.
Śledzimy najnowsze zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego aby móc na bieżąco dostosowywać nasze procedury dotyczące higieny pracy, ochrony zdrowia oraz bezpieczeństwa.
W codziennej pracy przestrzegamy najwyższych standardów higieny i utrzymania czystości
ZASADY OGÓLNE:
- Kameralność obiektu (32 pokoje hotelowe) sprawia, że Goście przebywający w hotelu nie są narażeni na bezpośrednie kontakty z dużą liczbą osób
- Każdy z pokoi ma własny, niezależny system klimatyzacji oraz wentylacji
- Wszystkie pokoje hotelowe a także pomieszczenia ogólnodostępne są regularnie dezynfekowane poprzez ozonowanie
- Po wejściu do hotelu dokonywany jest pomiar temperatury (bezdotykowo) przez wyszkolonego pracownika Recepcji (wyposażonego w jednorazowe rękawiczki oraz przyłbicę lub maskę ochronną). Personel ma prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku wystąpienia stanu podgorączkowego lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu
- Kontroli temperatury poddawani są również wszyscy pracownicy
- Wszystkie osoby wchodzące na teren hotelu (Goście, dostawcy i pracownicy) mają obowiązek umyć, a następnie zdezynfekować ręce od razu po wejściu
- Personel jest przeszkolony z zasad bezpieczeństwa w przypadku pojawienia się zagrożenia zdrowia
- W recepcji możliwe jest zakupienie pakietu z podstawowymi środkami ochronnymi (maska, rękawiczki)
- W hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcji i restauracji umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
- Zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
- Zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
- Zachęcamy wszystkich Gości i pracowników do uśmiechu na powitanie w zastępstwie uścisku dłoni
RECEPCJA
- Ograniczamy do niezbędnego minimum czas przebywania Gości przy Recepcji
- Goście są oddzieleni od pracownika recepcji przezroczystą płytą plexi
- Przy stanowisku recepcyjnym może przebywać tylko 1 Gość
- Osoby oczekujące na obsługę w recepcji proszone są o zachowanie odległości 1,5 metra od siebie
- Recepcja obsługuje Gości w jednorazowych rękawiczkach i przyłbicach/maseczkach
- Dezynfekujemy ladę recepcyjną po każdym Gościu
- Przy stanowisku recepcyjnym znajduje się płyn do dezynfekcji rąk – Goście są zobowiązani do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
- Po użyciu przez Gościa długopisu – prosimy o odłożenie go do pojemnika stojącego na biurku recepcyjnym (długopisy są po każdym użyciu dezynfekowane)
- Zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze, które po każdym użyciu są dezynfekowane
- Faktury za pobyt wysyłamy do Gości drogą mailową
POKOJE HOTELOWE
- Serwis pokoju odbywa się tylko na życzenie Gości (zawsze pod nieobecność Gości w pokoju)
- Pokoje hotelowe po każdym pobycie są wietrzone przez co najmniej 15 minut , a potem ozonowane
- Hotelowa pościel jest prana i dostarczana w reżimie sanitarnym
- Zgodnie z wytycznymi GIS do odwołania obowiązuje zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych
- Każdy pokój hotelowy jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie (takie jak blaty, krany, toaleta, biurko, klamki, włączniki, sterowniki klimatyzacji, pilot do telewizora) są dezynfekowane profesjonalnymi środkami odkażającymi
- W każdej łazience w pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak należy prawidłowo myć dłonie a także jak zakładać i zdejmować rękawiczki jednorazowe oraz maseczki
- Pracownicy służby pięter wyposażeni są w przyłbice/maseczki oraz jednorazowe rękawiczki. Po sprzątnięciu pokoju osoba sprzątająca zdejmuje rękawiczki, dezynfekuje ręce i w nowych wprowadza do pokoju czyste rzeczy takie jak ręczniki, pościel
RESTAURACJA & BAR
- Restauracja i bar (oraz pomieszczenia kuchni) są regularnie dezynfekowane poprzez ozonowanie
- Restauracja jest regularnie wietrzona i wentylowana
- Przy wejściu do restauracji (oraz na jej terenie) znajdują się środki do dezynfekcji rąk
- Ograniczyliśmy liczbę osób jednocześnie spożywających posiłki z zachowaniem bezpiecznych odległości stolików co 1,5 metra
- Bufety śniadaniowe są obsługiwane przez wyznaczonego do tego kelnera
- Zachęcamy Gości do zamawiania śniadań i innych posiłków do pokoi lub „na wynos”
- Kelnerzy pracują w maseczkach i rękawiczkach. Po obsłużeniu każdego Gościa kelner dezynfekuje ręce i zmienia rękawiczki.
- Pracownik kuchni przygotowuje posiłki w ubraniu ochronnym, maseczce i rękawiczkach
- Kuchnia oraz wszelkie sprzęty kuchenne są myte, dezynfekowane i odkażane na bieżąco
- Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz wytycznymi GIS przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa
SALA KONFERENCYJNA
- Sala jest regularnie wietrzona
- Przed wejściem do Sali umieszczone są środki do dezynfekcji rąk
- Po zakończonym spotkaniu sala jest każdorazowo wietrzona oraz ozonowana
- Po każdym spotkaniu sprzęt konferencyjny (rzutnik, laptop, mikrofon, pilot) jest dezynfekowany
- Krzesła konferencyjne ustawiane są w bezpiecznych odległościach z zachowaniem 1,5 metra odległości
- Zgodnie z aktualnymi przepisami w Sali może przebywać maksymalnie 35 uczestników.
PRZESTRZENIE OGÓLNODOSTĘPNE
- W miejscach ogólnodostępnych (w tym w łazienkach, recepcji, przed restauracją i przed windą na każdym piętrze) dostępne są dozowniki z płynem dezynfekującym wraz z instrukcją jego stosowania
- W łazienkach ogólnodostępnych umieszczone są instrukcje jak poprawnie myć dłonie a także jak zakładać i zdejmować rękawiczki jednorazowe oraz maseczki
- Co godzinę dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windzie
- Winda jest codziennie dezynfekowana
- Przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i przyłbice/maseczki, które są regularnie wymieniane
- Ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w przestrzeniach wspólnych
- Stosowana jest zasada tzw. czystych blatów – do minimum ograniczana jest liczba produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie
TELEFONY KONTAKTOWE DOTYCZĄCE KORONAWIRUSA
800 190 590
Telefoniczna Informacja Pacjenta - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem
BEZPŁATNE KONSULTACJE Z LEKARZEM PZU Zdrowie
22 505 11 88
tu uzyskasz fachowe informacje medyczne
Kontakt telefoniczny dla osób z terenu miasta Gdańska
dostępny w godzinach pracy od pon.-piąt. 7:30-15:00
58 320 08 15
58 320 08 50
dostępny poza godzinami pracy oraz w dni wolne od pracy
698 941 776
KAŻDA OSOBA, KTÓRA ZAOBSERWUJE U SIEBIE OBJAWY
ORAZ
w okresie 14 dni przed zachorowaniem miała kontakt z osobą chorą lub przebywała w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą transmisję SARS-CoV
POWINNA ZGŁOSIĆ SIĘ DO
POMORSKIEGO CENTRUM CHORÓB ZAKAŹNYCH I GRUŻLICY
W GDAŃSKU , UL. SMOLUCHOWSKIEGO 18 TEL. 58 341 40 41