INFORMATOR HOTELOWY
Witamy w Hotelu Bonum!
Nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas pobytu!
Jesteśmy zaszczyceni, iż wybrali Państwo nasz hotel. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy udogodnienia opisane poniżej.
Pragniemy zwrócić uwagę, iż ze względu na epidemię COVID 19 część naszych usług może być niedostępna (te usługi zostały oznaczone „gwiazdką”)
W przypadku nie odnalezienia informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z recepcją.
INFORMACJE OGÓLNE
Zameldowanie/ wymeldowanie
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia.
Przyjmowanie gości w hotelu
Osoby składające wizyty Gościom hotelowym po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w Recepcji na podstawie dowodu tożsamości.
Sprzątanie pokoi
Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach od 08:00 do 16:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątany, prosimy o wywieszenia na klamce drzwi, od zewnętrznej strony, zawieszki „Nie przeszkadzać”.*
*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19
Recepcja
Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Mogą się Państwo skontaktować z recepcją telefonicznie, wybierając numer 9.
Zakaz palenia
Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia.
Rezerwacje
W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu, prosimy o kontakt z Recepcją.
UDOGODNIENIA W POKOJACH
Woda butelkowa
Woda butelkowa dostępna jest w pokojach hotelowych bezpłatnie oraz płatnie w recepcji.
W pokojach znajdują się butelki wody o pojemności 0,5 l w liczbie odpowiadającej liczbie Gości w danym pokoju.
Informujemy, iż woda w kranie jest zdatna do picia.
Gniazdka elektryczne
Wszystkie gniazdka elektryczne działają, gdy karta-klucz jest włożona do wyłącznika energii, znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju. Jeśli mają Państwo potrzebę skorzystania z gniazda elektrycznego podczas nieobecności w hotelu, to informujemy, że gniazdo posiadające stałe zasilanie energią, zlokalizowane jest przy biurku.
Kanały telewizyjne
Poniżej przedstawiona jest lista ogólnie dostępnych kanałów telewizyjnych w Państwa pokojach:
TVP1 | TVP2 | TVP3 | TVP INFO | TVP HISTORIA | TVP SPORT | TVN24 | STOPKLATKA | ESKA TV | POLSAT | TVN | TVN7 | ZDF
Internet
Bezpłatne, szybkie łącze internetowe dostępne jest we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych (restauracja, lobby recepcyjne, sale konferencyjne).
W celu zalogowania się do internetu bezprzewodowego (Wi-Fi) należy kliknąć w prawym dolnym pasku menu ikonkę „dostęp do internetu” i wybrać sieć „Bonum”. Przy próbie połączenia z dowolną stroną, należy podać login: Bonum i hasło: (dostępne w Recepcji podczas zameldowania)
Jeśli podczas łączenia się z Internetem napotkają Państwo na trudności, prosimy o kontakt z Recepcją. Serwis techniczny świadczony jest dla Państwa 24/7.
Dodatkowe przybory toaletowe
Suszarka dostępna jest w łazience. W pokoju znajdują się: zestaw do szycia, czyścik do odzieży, czyścik do butów.*
*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19
KOMUNIKACJA
Telefon
Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach od 7:00 do 22:00. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby rozmowy były łączone również w godzinach nocnych, prosimy o pozostawienie takiej informacji w recepcji. Koszt połączenia wynosi 1 PLN/ jednostkę za połączenia na telefony stacjonarne na terenie Polski. Cennik pozostałych połączeń dostępny jest w recepcji.
RECEPCJA - 9
ROZMOWY WYCHODZĄCE - 0 (WYJŚCIE NA ZEWNĄTRZ), POTEM WŁAŚCIWY NUMER
POŁĄCZENIA Z INNYMI POKOJAMI HOTELOWYMI - WYSTARCZY WYBRAĆ BEZPOŚREDNIO NUMER POKOJU
WYŻYWIENIE I NAPOJE
Śniadanie
Śniadanie serwowane jest w hotelowej restauracji w godzinach:
OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU 07:00 – 10:00
W SOBOTY I NIEDZIELE 07,00 - 11,00
Nasz personel może również dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju - wówczas koszt śniadania wynosi 60 PLN / osobę
Zestaw do parzenia kawy/ herbaty
Zestaw do parzenia kawy/ herbaty dostępny jest w pokojach hotelowych.
Restauracja i bar
Restauracja otwarta jest w godzinach 16:00 – 22:00. Restauracja hotelowa jest tymczasowo nieczynna.
Oferta obejmuje dania na zimno i ciepło, szeroki wybór napoi gorących, zimnych oraz alkoholi.
Room service
Nasz personel może Państwu nieodpłatnie dostarczyć zamówienie do pokoju w godzinach 06.00 - 22.00. W związku z tymczasowym zawieszeniem działalności Restauracji Room service jest niedostępny
Przekąski
Dostępne w recepcji przez całą dobę.
FINANSE
Sejf
Nie jest zalecane pozostawianie w pokojach kosztowności bez dodatkowego zabezpieczenia, dlatego radzimy przechowywać je w sejfach, które znajdują się w pokojach lub w sejfie znajdującym się w naszej recepcji.
Karty kredytowe
Honorujemy karty: MasterCard, Visa, American Express, JCB, Diners oraz Maestro.
DODATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA
DOSTĘPNE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ
Dodatkowe przybory toaletowe
Dla Państwa pełnego komfortu, możemy nieodpłatnie udostępnić maszynkę oraz krem do golenia, szczoteczkę z pastą do zębów, grzebień, myjkę do twarzy, podpaski oraz czepki pod prysznic.
Dysponujemy również dodatkowymi kołdrami, poduszkami, mydłem, szamponem, ręcznikami, rozgałęźnikami elektrycznymi, ładowarkami do telefonu, grzejnikami, dodatkowymi krzesłami oraz wieszakami. Powyższe przybory i urządzenia dostępne są w Recepcji.
Wentylatory elektryczne
Wentylatory dostępne są na życzenie w Recepcji.
Żelazka i deski do prasowania
Żelazko i deska do prasowania dostępne są bezpłatnie w recepcji.
Usługa budzenia
Aby zamówić usługę budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.
Pomoc przy wniesieniu i przechowalnia bagażu
Nasza recepcja, na życzenie, pomoże Państwu wnieść bagaże oraz w razie takiego zapotrzebowania, przechowa je po wymeldowaniu.
Usługa pralnicza
W celu zamówienia usługi prania, prosimy o wypełnieni „druku pralniczego”, znajdującego się w szafie, umieszczenie brudnych rzeczy w torbie na pranie (znajdującej się również w szafie) oraz pozostawienie jej w pokoju lub recepcji.*
W przypadku oddania prania do godziny 13:00, będzie ono do odbioru następnego dnia.
*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19
Parking
Hotel dysponuje małym parkingiem za hotelem (wjazd od strony ul.Panieńskiej) , który dla Gości hotelu jest bezpłatny. Nie ma możliwości dokonania rezerwacji miejsca parkingowego. W związku z małą liczbą miejsc parkingowych nie mamy możliwości zagwarantowania dostępności miejsca. Przed Hotelem znajduje się strefa parkowania miejskiego-płatna.
Mapa/ prasa/ informacja
Mapa miasta oraz informacje na temat lokalnych atrakcji dostępne są w recepcji.
UDOGODNIENIA DLA BIZNESU
DOSTĘPNE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ
Ksero/ drukowanie
Usługa ksero oraz drukowania dostępna jest w recepcji. Pierwsze trzy kartki druku/ kopii są bezpłatne, koszt każdej kolejnej to 1 PLN.
Stanowisko komputerowe
Jedno stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu znajduje się w lobby recepcyjnym.*
*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19
Udogodnienia konferencyjne
Nasz hotel posiada jedną salę, umożliwiającą organizację konferencji do 80 osób oraz aranżowane pokoje na kameralne, kilkuosobowe spotkania. Jeśli byliby Państwo zainteresowani zorganizowaniem w naszym hotelu konferencji, szkolenia lub spotkania biznesowego zapraszamy do kontaktu z naszym działem konferencji: biznes@hotelbonum.pl.
SYTUACJE AWARYJNE (POŻAROWE, MEDYCZNE)
Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji.
W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją pod numerem telefonu 9.
W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą Państwo skorzystać z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), potem numer 112.
W celu wezwania lekarza prosimy o kontakt z recepcją.
W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować recepcję pod numerem 9 i/ lub uruchomić włącznik alarmu, znajdujący się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej i udać się na miejsce zbiórki, znajdujące się za hotelem.
Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.
Życzymy Państwu udanego pobytu!