, Gdańsk
Check-in
Check-out

Informator Hotelu

  1. Home page
  2. Hotel
  3. Informator Hotelu

INFORMATOR HOTELOWY

Witamy w Hotelu Bonum!

Nasz personel pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas pobytu!

Jesteśmy zaszczyceni, iż wybrali Państwo nasz hotel. Aby czuli się Państwo komfortowo, przygotowaliśmy udogodnienia opisane poniżej.  

Pragniemy zwrócić uwagę, iż ze względu na epidemię COVID 19 część naszych usług może być niedostępna (te usługi zostały oznaczone „gwiazdką”)

W przypadku nie odnalezienia informacji o usługach, które Państwa interesują, prosimy o kontakt z recepcją.

 

INFORMACJE OGÓLNE

Zameldowanie/ wymeldowanie

Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 i trwa do godziny 12:00 następnego dnia.

Przyjmowanie gości w hotelu

Osoby składające wizyty Gościom hotelowym po godzinie 22:00 proszone są o zameldowanie się w Recepcji na podstawie dowodu tożsamości.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Sprzątanie pokoi

Serwis w pokojach zapewniamy w godzinach od 08:00 do 16:00. Jeśli nie życzą sobie Państwo, aby pokój był sprzątany, prosimy o wywieszenia na klamce drzwi, od zewnętrznej strony, zawieszki „Nie przeszkadzać”.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Recepcja

Recepcja czynna jest 24 godziny na dobę. Mogą się Państwo skontaktować z recepcją telefonicznie, wybierając numer 9.

Zakaz palenia

Wszystkie pokoje oraz miejsca ogólnodostępne w hotelu objęte są zakazem palenia.

Rezerwacje

W przypadku chęci przedłużenia swojego pobytu, prosimy o kontakt z Recepcją.

 

UDOGODNIENIA W POKOJACH

Woda butelkowa

Woda butelkowa dostępna jest w pokojach hotelowych bezpłatnie oraz płatnie w recepcji. W pokojach znajdują się 2 butelki wody o pojemności 0,5 l. Informujemy, iż woda w kranie jest zdatna do picia.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Gniazdka elektryczne

Wszystkie gniazdka elektryczne działają, gdy karta-klucz jest włożona do wyłącznika energii, znajdującego się przy drzwiach wejściowych do pokoju. Jeśli mają Państwo potrzebę skorzystania z gniazda elektrycznego podczas nieobecności w hotelu, to informujemy, że gniazdo posiadające stałe zasilanie energią, zlokalizowane jest przy biurku.

Kanały telewizyjne

Poniżej przedstawiona jest lista ogólnie dostępnych kanałów telewizyjnych w Państwa pokojach:

TVP1 | TVP2 | TVP3 | TVP INFO | TVP ABC | TVP HISTORIA | TVP KULTURA | TVP SPORT | STOPKLATKA TV | FOKUS TV | TV4 | TV6 | TVN | TVN7 | TVN 24 | SUPER POLSAT | ATM ROZRYWKA | ESKA TV | POLO TV | 8 TV | RAI1 | ARD | ZDF | TV5 MONDE 

Internet

Bezpłatne, szybkie łącze internetowe dostępne jest we wszystkich pokojach hotelowych oraz miejscach ogólnodostępnych (restauracja, lobby recepcyjne, sale konferencyjne).

W celu zalogowania się do internetu bezprzewodowego (Wi-Fi) należy kliknąć w prawym dolnym pasku menu ikonkę „dostęp do internetu” i wybrać sieć „Bonum”. Przy próbie połączenia z dowolną stroną, należy podać login: Bonum i hasło: (dostępne w Recepcji podczas zameldowania)

W pokojach jest również możliwość podłączenia do bezpłatnego, przewodowego łącza. W takiej sytuacji przy próbie połączenia z dowolną stroną, należy podać ten sam login: Bonum i hasło: (dostępne w Recepcji podczas zameldowania)

Na życzenie, nasza Recepcja udostępni Państwu kabel sieciowy. Jeśli podczas łączenia się z Internetem napotkają Państwo na trudności, prosimy o kontakt z Recepcją. Serwis techniczny świadczony jest dla Państwa 24/7.

Dodatkowe przybory toaletowe

Suszarka dostępna jest w łazience. W pokoju znajdują się: zestaw do szycia, czyścik do odzieży, czyścik do butów.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

 

KOMUNIKACJA

Telefon

Połączenia telefoniczne z zewnątrz odbywają się w godzinach od 7:00 do 22:00. Jeżeli życzą sobie Państwo, aby rozmowy były łączone również w godzinach nocnych, prosimy o pozostawienie takiej informacji w recepcji. Koszt połączenia wynosi 1 PLN/ jednostkę za połączenia na telefony stacjonarne na terenie Polski. Cennik pozostałych połączeń dostępny jest w recepcji.

RECEPCJA  - 9

RESTAURACJA - 220

ROZMOWY WYCHODZĄCE - 0 (WYJŚCIE NA ZEWNĄTRZ), POTEM WŁAŚCIWY NUMER

POŁĄCZENIA Z INNYMI POKOJAMI HOTELOWYMI - WYSTARCZY WYBRAĆ BEZPOŚREDNIO NUMER POKOJU

 

WYŻYWIENIE I NAPOJE

Śniadanie

Śniadanie serwowane jest w hotelowej restauracji w godzinach 07:00 – 11:00.

Nasz personel może również nieodpłatnie dostarczyć śniadanie do Państwa pokoju.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Zestaw do parzenia kawy/ herbaty

Zestaw do parzenia kawy/ herbaty dostępny jest w pokojach hotelowych.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Restauracja i bar

Restauracja otwarta jest w godzinach 14:00 – 22:00.

Oferta obejmuje dania na zimno i ciepło, szeroki wybór napoi gorących, zimnych oraz alkoholi.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Room service

Nasz personel może Państwu nieodpłatnie dostarczyć zamówienie do pokoju w godzinach 06.00 - 22.00. *

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Przekąski

Dostępne w recepcji przez całą dobę.

 

FINANSE

Sejf

Nie jest zalecane pozostawianie w pokojach kosztowności bez dodatkowego zabezpieczenia, dlatego radzimy przechowywać je w sejfach, które znajdują się w pokojach lub w sejfie, w naszej recepcji.

Karty kredytowe

Honorujemy karty: MasterCard, Visa, American Express, JCB, Diners oraz Maestro.

 

DODATKOWE USŁUGI I UDOGODNIENIA
DOSTĘPNE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ

Dodatkowe przybory toaletowe

Dla Państwa pełnego komfortu, możemy nieodpłatnie udostępnić maszynkę oraz krem do golenia, szczoteczkę z pastą do zębów, grzebień, myjkę do twarzy, podpaski oraz czepki pod prysznic.

Dysponujemy również dodatkowymi kołdrami, poduszkami, mydłem, szamponem, ręcznikami, rozgałęźnikami elektrycznymi, ładowarkami do telefonu, grzejnikami, dodatkowymi krzesłami oraz wieszakami. Powyższe przybory i urządzenia dostępne są w Recepcji.

Wentylatory elektryczne

Wentylatory dostępne są na życzenie w Recepcji.

Żelazka i deski do prasowania

Żelazko i deska do prasowania dostępne są bezpłatnie w recepcji.

Usługa budzenia

Aby zamówić usługę budzenia, prosimy o kontakt z recepcją.

Pomoc przy wniesieniu i przechowalnia bagażu

Nasza recepcja, na życzenie, pomoże Państwu wnieść bagaże oraz w razie takiego zapotrzebowania, przechowa je po wymeldowaniu.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Usługa pralnicza

W celu zamówienia usługi prania, prosimy o wypełnieni „druku pralniczego”, znajdującego się w szafie, umieszczenie brudnych rzeczy w torbie na pranie (znajdującej się również w szafie) oraz pozostawienie jej w pokoju lub recepcji.*
W przypadku oddania prania do godziny 13:00, będzie ono do odbioru następnego dnia.

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Parking

Hotel dysponuje małym parkingiem za hotelem, który dla Gości hotelu jest bezpłatny. Przed Hotelem znajduje się strefa parkowania miejskiego-płatna.

Mapa/ prasa/ informacja

Mapa miasta, prasa oraz informacja na temat lokalnych atrakcji dostępne są w recepcji.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

 

UDOGODNIENIA DLA BIZNESU
DOSTĘPNE PRZEZ CAŁĄ DOBĘ

Ksero/ drukowanie

Usługa ksero oraz drukowania dostępna jest w recepcji. Pierwsze trzy kartki druku/ kopii są bezpłatne, koszt każdej kolejnej to 1 PLN.

Stanowisko komputerowe

Jedno stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu znajduje się w lobby recepcyjnym.*

*Mogą występować ograniczenia związane z epidemią COVID 19

Udogodnienia konferencyjne

Nasz hotel posiada jedną salę, umożliwiającą organizację konferencji do 80 osób oraz aranżowane pokoje na kameralne, kilkuosobowe spotkania. Jeśli byliby Państwo zainteresowani zorganizowaniem w naszym hotelu konferencji, szkolenia lub spotkania biznesowego zapraszamy do kontaktu z naszym działem konferencji: biznes@hotelbonum.pl.

 

SYTUACJE AWARYJNE (POŻAROWE, MEDYCZNE)

Apteczka pierwszej pomocy znajduje się w recepcji.

W sytuacjach awaryjnych prosimy o niezwłoczny kontakt z recepcją pod numerem telefonu 9.

W celu uzyskania pomocy służb właściwych (pogotowia, policji, straży pożarnej), mogą Państwo skorzystać z awaryjnego numeru: 0 (wyście na zewnątrz), potem numer 112.

W celu wezwania lekarza prosimy o kontakt z recepcją.

W przypadku zauważenia pożaru należy poinformować recepcję pod numerem 9 i/ lub uruchomić włącznik alarmu, znajdujący się na korytarzu. Następnie należy skorzystać z drogi ewakuacyjnej i udać się na miejsce zbiórki, znajdujące się za hotelem.

Regulamin przeciwpożarowy znajduje się na drzwiach w pokojach hotelowych.

 

Życzymy Państwu udanego pobytu!

Rooms

Suite
from 330PLN /night
from 330PLN /night

Spacious apartments are an excellent option for guests who value comfort. A bedroom with a double bed and a separate living area with ...

Room details

Suite

  • surface: 30-32m2
  • max. pers.: 2
LUX Double Room
from 290PLN /night
from 290PLN /night

Elegant double rooms are equipped with one or two single beds and a sofa. Unique interior designs harmoniously combine functionality ...

Room details

LUX Double Room

  • surface: 27m2
  • max. pers.: 2
Double Room
from 210PLN /night
from 210PLN /night

An elegant room for one or two people. Guests will appreciate the tastefully decorated interior with comfortable and functional furniture.

Room details

Double Room

  • surface: 22-25m2
  • max. pers.: 2
Single Room
from 180PLN /night
from 180PLN /night

A comfortable room designed for one person. In its cosy interior guests looking for rest after visiting Tri-City as well as those preparing ...

Room details

Single Room

  • surface: 15-20m2
  • max. pers.: 1
Show all

ul. Sieroca 3
80-839 Gdańsk, Polska

Show on the map
This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close